Va tråååkig

att de inte blev någon
innebandy träning...

Eller ?  kankse inte, haha. var tydligen för många återbud, så den blev inställd. Inte mig emot faktiskt, fast , jag måste snart ta tag i mitt liv igen. Nu kan jag faktiskt inte skylla på förkylningen! :P
Så, efter skolan åkte jag en sväng till Adam istället,innan han skulle iväg på sina träningar. Fick se fimen från när han va i thailland, jag vill ooooockså :O fatta fint att bara ligga och steka och ta de lugnt ? underbart ! :D Men, just nu, känns livet ändå helt okej :) 
jag menar; jag har en bra praktikplats, jag är kär och jag längtar till helgen. Varför klaga liksom ? :)

Godnatt :)
PUSS !

jag är värd att  leva mitt liv,
för min skull.
Ingen ska stå i vägen .

Kommentarer
Postat av: Du vet vem

tror jag läst den där fetmarkerade meningen säkert elva gånger nu. du är fin <3

2009-09-08 @ 23:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0