göteborg

ojsan, jag skrev visst lite fel i förra inlägget. inte jätte oovanligt kankse. Vi har sett jättemånga BRA filmer på senaste. inte bara många. höhö , så kan de gå. men det är nu fixat, bra va pluttis ? ;)

för en stund sen kom jag och mamma hem från göteborg. Varit där sen igår och klarat av rixfm festival, staden och haft väldans trevligt :) På rix var det minsann inget dåligt; Ola, EMD, Rebound, Darin, Anders Fernette, Broken door, Apollo drive, Erik Grönwall, Erik Hassle och Love Generation. Ni kan ju gissa vilka som var ina favoriter ? yes och dessa spelade de till sist igår höhö. 3 timmar tog det och då hade jag och mamma stått där en timma innan. Liiite trött i kroppen och liiite blöt då det regnade mer än vad jag någonsin sett typ innan allt började. det var galet, mina skor är fortfarande inte torra. Så jag har skoskav. men, det va de värt :)
Bilder kommer när de kommer. kankse samtidigt som turiket bilderna ? vem vet haha ..

Ha en bra kväll !
PUSS

Kommentarer
Postat av: Adam

Haha rätt ska vara rätt ;) <3

2010-08-16 @ 22:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0