karate kid

adam , har kommit fram till att vi sett många bra filmer på sista tiden. det håller jag med om. Kankse är det för att han har fått välja dem sista filmerna vi sett ? det håller jag inte med om, det var bara tur :)
i vilket fall som helst så såg vi karate kid härom dagen. ja, vi hann hämta biljetterna med en minuts marginal, haha. det var iallafall en jättesöt och bra film. Innehöll det mesta för att Ida Wendel skulle bli nöjd. Lite humor, lite sorg, lite kärlek, lite spänning.. ni borde se den. Iallafall denna :




nu ska jag göra iordning mig. dumme mosse väntar och jag hoppas du håller tummarna för att vi slipper regn ? det gör iallafall jag haha.
ha en fin dag!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Adam

"adam , har kommit fram till att vi sett många BRA filmer på sista tiden."

2010-08-15 @ 18:12:27
Postat av: Erik

Helt ok film karate kid, men föredrar de äldre filmerna.

2010-08-15 @ 21:55:15
URL: http://www.filmkritikerna.se/the-karate-kid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0