noll koll

idag är dagen då jag tog tag i mitt liv. egentligen var den dagen förra måndagen men sköt upp den till idag. från och med nu ska jag varje söndag boka upp roliga pass som jag SKA gå på veckan som kommer. Igår bokade jag upp danspass idag, step imon och medel på onsdag. Mer kunde jag inte bokau pp pga av jobb. positivt med friskis om man har sämte jobb-tider ! man kan anpassa sin träning !
Idag på areboics-dans vart jag trots att jag var där själv, ganska taggad. till typ 5 min in på passet. drä stid jag gång på gång. gick åt fel håll, var i fel takt, såg inte för att det var trångt eller helt enkelt inte fattade var han höl på med. Jag kunde trösta mig med att det var fler som såg ut som frågetecken men ändå ! lite mer trodde jag att jkag skulle klara ! jaja , bara att ta nya tag. träningen är iad gjord, även om den inte gav jättemycket.

mitt nya liv kommer även innehålla att jag bara ska äta godis och annat onyttigt på helgerna ( fre, lör söndag ) haha kom på att de är typ halva veckan men ändååå. jag kommer hitta undantag. tyo när jag är värd det.låg en chips påse på bordet inna och jag tänkte; jag har ju faktist tränat.. men sen kom jag på att NEJ inte fuska första dagen ida wendel! lycka til ! tack. :)

Snart ska jag upp till jonna och kolla när hon packar. ja, hon flyttar ju DENNA VECKAN och hennes offerkompanjon, jag, gillar inte detta. Men, hon ska bli advokat, allt bra at tkänna en sån ;) haha , ne men berundarar henne ! precis som alla dnra som orkade börja plugga på dirketen, fast de har jag ju redan sagt, höhö .
sen, ska jag kolla rockbjörnnen kl 21 då jag bokat biljett till OLAAAAAs framträdanade. vet inte hur de kommer fungera men jag får väl antagligen se och höra han, alltid något ;)

Ni får ha en fin kväll !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0