okej

jag vet vad ni tänker. hon skriver ett inlägg i veckan typ och kan inte ens stava rätt?! RÖS ? hon måste vara efterbliven.
mina kära vänner. Ni får gärna tycka det haha, men en rös, än en vackrare ros än en vanlig ros. Och speciellt om den kommer från någon man tycker om. så det så. nu ska ni tänka : ahaa att vi inte tänkte på det..
precis.

haha, jag är alltid undanflykter, någonting jag är bra på :) en del säger att det bara är för att jag är tjej och att tjejer alltid kommer undan, men icke. Jag har talang på detta må ni tro ;)
nej usch, nu blev det ett oseriöst inlägg. Men, man ska ju göra't med ett leende. ;)
ikväll blir det hejdå-fika för johan som flyttar till skåne imon. kan ju bli trevligt, med fika alltså. haha, nej nu måste jag skärpa mig. Innan dess blir de promenad med min saknade vän jonna.

ha de fint.
HEJ

PUSS

Kommentarer
Postat av: Adam

Hahaha, kan mycket väl vara det bästa blogginlägget hittills :P

2010-08-13 @ 16:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0