Avskedsbrev

Shit, vad ska hon nu göra tänker ni. ska hon lägga ner bloggen, ska hon ta livet av sig eller vaaad ?! Lugn kära ni, såå allvarligt är det inte. Jag ska åka skidor. jag kan inte åka skidor. jag har åkt en gång i hela mitt liv och det var typ 6-7 år sedan. hmm.. sen har de regnat så när man ramlar rcker det kankse inte med att man bryter några ben, man blir även skitblöt. MEN, det ska ändå bli mysigt och kul. Faktiskt en aaaaning spännande, haha  ! få se hur denna kvällen slutar men det blir nog bra :)

Min klass, går troligtvis på högvarv just nu. Iaf när det gäller att fälla olämpliga kommentarer.
Mia: aaameeen vi vill ju ha nått konstigt, typ ....livets ord.
Johannaa:
ahh typ, eller Jehovas vittnen, de vill man ju typ bara skjuta!!

Grejen handlar om att vi ska på religionen göra olika studiebesök hos olika församlingar eller rörelser. Jag,tessi&röjens har nån tempelgrej som vi försökte får tag i . Rååååkade skicka ett match i tessis namn. det var fakstikt inte meningen, råkade bara gå lite snabbt så det råkade skickas iväg, hahhahaha ...

Om jag inte kommer tillbaka. så vet ni alltså anleningen nu- skidor.
PUSS


Jag & tessi. hahahha ...
tolka den som ni vill.
(iddarojens.blogg.se)


Kommentarer
Postat av: Röjens

Du överlever :D

haha så klockrent! (Y) hoppas om ringer till tessi ;)

2010-02-26 @ 16:01:58
URL: http://iddarojens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0