Det blev en bra kväll

Att åka skidor blev till slut en mycket trevlig upplevelse. Mitt första åk tog kankse typ 20 minuter då jag stod stilla i början av backen och garvade åt mig själv. haha ! En liten liten killa susade förbi mig ett x antal gånger när jags to d där. Galen hög fart, hoppade och grejade och där stod jag. 19 år och inte kunde få skidorna åt anadra hållet. Försöket jag vända mig om åkte jag bara längre och längre in mot skogen. HAHA måste sätt ganska kul ut! i vilket fall som helst hade jag det ! Men efter et tag och jag kom ner, mamma sa med ett skratt bättre sent än aldrig och sen var jag igång och det var reedigt härligt. Jag trillade bara en gång och det var i liftkön. HAHAHAH . ingen fart alls så jag fattar inte kur jag lyckades, men men. Det var få som åkte i backen så ja, det var helt enkelt en perfa kväll. 
Adam åkte snowbord och såg fräsig ut. Någon gång kankse även jag kan se så bra ut, men jag antar att´eftersom jag precis lärt mig att ta mig ner i en backe men skidor, så får jag var nöjd. :)

Efter en uuunderbar massage av Adam så somnade vi som stockar. Helt slut. Idag har jag träningsvärk. längesen känner jag , så jag överlever haha !
Ett kalas för morfar är redan avklarat idag och ikväll blir det en kväll med favoritflickorna :)

Ha en fin kväll alla !
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0