GE MIG VÄRME

Nu är jag trött på att frysa. Jag orkar inte frysa mer, jag har fryst sen typ.. oktober eller nått. Och snön ?! den ahr typ varit här i två månader ?! bläää, jag vill ha sol, vår och värme !

Men, det finns annat som ger en varme. Igår tex. så fikade  vi semla och det mitt folk, det ger en värme. Även om man känner sig svullen efteråt och galet onyttig, så är det värt det. Underbara semlor !! :)
Sen, Adam, han om någon bara är ju värme :) så, jag överlever nog. Men minsann börjar man bli trött på skiten, eller hur ? Till och med de som gillar vintern börjar väl tröttna?! pjuu..

Ikväll och hela dagen imon ska jag jobba. Nej jag skolkar inte, vi är lediga, som förra fredagen haha ! Nice äre! bäst att plugga lite också för  .... omväxlings skull.

PUSS  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0