Helgen som var

I fredags firade vi Tina med en förfest med godmat, bra musik och superbra sällskap! Det var jättetrevligt och efter det drig vi ut till centrum. Där vart de inte lika bra. Sämst musik?! jag blir irriterad på sånt haha, sen var det för mycket folk, gick inte att dansa. Men, det blir var man gör det till och det var ändå helt okej :)

Igår var de match. Alltid lovar jag mig själv att inte festa dagen innan match utan sova tidigt och sådär. Ändå blir det så haha . Dock verkar det vara ett vinnande drag ! Jag gjorde mål efer emils fest, och igår gjorde jag TVÅ mål. haha! Det gick bra tycker jag, vi vann med 10-0 iof så var kankse inte den svaraste matchen men iallafall, det spelar väl ingen roll ? :)
Kvällen bestod av mys med Adam. Vi bakade pizza och kollade film. Pizzan blev redigt go måste jag erkänna :)

Idag, jobbade jag 12-17. En bra tid ju! Sovmorgon, inte så lång dag men ändå bra betalt :) Underbart, sånt gillar vi !
Nu var tanken att jag skulle plugga. verkligen en chockstart i skolan. "det är bara för att de går omvårdnad de vet inte hur man pluggar.." tänker säkert ni. Men en vetenskaplig rapport, 3 svenska uppgofter i svenskaB om författare, ett seminarium, en inlämning om milleniemålen, ett religionsprov och två böcker att läsa... allt detta innan sportlovet typ. Det skulle till och med en naturare bli trött på. så det så :) Men är ledig imon, så får bli stora pluggare-dagen imon. Får väl träna lite också, det är inte bra när man tränar så sällan att man får träningsverk av minsta lilla träningspass, haha.

ha en bra kväll :)
PUSS


bild från fredags.
tessis pussas med viktor sen äre, nico, röjens, sara, jag angie & tina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0