Sjukling

Jag kan nog vara den bästa i världen på att tycka synd om mig själv. Speciellt när jag är sjuk. I torsdags när vi var i shitlake och bastade fick jag kräksjukan. Det var kankse inte helt oväntat dock efter som det går vinterkräcksjukan på jobbet. Galet äckligt iallfall och jag skäms, förlåt flickor ! Jag hoppas inte jag smittat er !
så igår låg jag ner bäddad hela dagen. Kroppen är helt slut fortfarande, men har lyckats få i mig lite mat iallafall - underbart! Så det blev ingen förstadag i skolan, ingen match igår, inget jobb i helgen, inget träffa Adam och ingen träning imon. Suck, men det är ju på bättringsvägen, skönt det :)

Vet ni ? på måndag är det 5 månader kvar till studenten. Hur underbart är inte det ?! Och innan dess ska vi hinna med en förhoppningsvis underbar vår, en sista praktik, en bal och en gaaalen sista vecka innan studenten. Kommer bli super, och jag kommer njuta dessa sista månader :)

Ne, nu måste jag nog vila lite. Blir trött av ingenting :S
Ha de så bra alla :)
PUUUUUSSS


Kommentarer
Postat av: o

Krya på dig!

2010-01-10 @ 07:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0