SVULLO

Som ni vet har jag många gånger klagat på att jag är svullen på morgonen. Men jag har kommit fram till att det är ganska normalt, att vara svullen på morgonen. Men, att vakna upp och se ut som om man blivit misshandlad? Nej, det tycker inte jag är okej ! :O Var det någon gång förra veckan också, men svullnaden gick ner och jag var bara röd runt ögonen. Iaf, idag ska jag till Dr Nisse, skolläkaren, för att kolla upp detta. Jag behöver nån salva eller, så hoppas på detta. För att gå och gömma sig i massa hår och i min fetingjacke, det är inte så kul. När jag väl började glömma att jag var svullen, så var det någon som påminde mig:
Röjens: faaaan va svullen du är idag wendel !!
HAHAHAHAHA, tack min vän !

Efter det blir det jobb. JObbade igårkväll, ska ikväll, jobbar imonkväll, fredag och söndag, kväll. Där emellan ska jag plugga, gå i skolan, träffa Adam och spela SM på lördag i gbg. Yes. haha, det gör inget. Men att träffa Adam, skulle jag såklart velat hunnit mera, men sånt äre. :) 

bäst att sätta fart,
puss!



Fastnar i huvudet och vill inte släppa. Inte mig emot men kankse min omgivning?! hahaha ..

Mornings after ,Still lingers
Just waking up
I see a shadow of you
Making breakfast for two
I go driving
Past our place and
I see this girl walk by
I smell her perfume
For a moment I wish it was you
I’m not gonna tell ya
I’m not gonna say that I’m okay, no
I’m tryin’ to get over
I’m tryin’ to get far away from our mistakes

But I see shadows
Everywhere that I go
It’s you, reminding me
Of how we were
Of how it was
I see shadows
Everywhere they follow
It’s you and memories
Of how we loved
I’ve had enough of your shadows

PUUUUUSSSS !

Kommentarer
Postat av: Adam

Så JÄVLA bra är de! :O:O:O



<3

2010-01-26 @ 16:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0