vad heter jag ?

Jag är så trött så jag inte ens vet det. Kan bero på att  vi spelat 3 matcher, 3x20 minuter/ match, på två dagar. Att vi inte har nått folk, för att det inte går att från lag, för att vi spelar vart annat byte, för att vissa inte ställer upp.. . för att. Nej jag ska inte fortsätta. Jag är arg. Ida Wendel blir inte arg, hon kan inte. Men idag, är jag arg. Fy.
Det bra är att vi gick vidare igår iaf. ingen som trodde det. Men att bli förnedrade idag pga av x olika anledningar, det är pinsamt. Pixbo är bra, men varför ska våra självförtroende ner i botten för och inte de som anmälde sig till skiten ?! Ne, jag är tyst. De är för idiotiska för att förstå bättre.

Ikväll
ska jag dessutom jobba. Hoopas det går br, jag pallar inte problem idag känner jag.
Men, jag har världens underbaraste pojkvän. tack för att du är den du är. <3

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0