Äntligen!

- har jag fått tummen ur och skriver ett inlägg.
- ska jag till hud idag och kolla ögonen. Vaknade svullen och osöt, kanon ! Om det hinner gå ner och jag abra är röd så har jag kort att visa så de tror på mig. NU ska den misshandlade Ida bort bort, ge mig nått braaa så det försvinner !
- det är helg! och jag känner att det kommer bli en bra kväll. Imon ska har jag lovat Adam att spela TV-spel utan att klaga en enda gång, sen blir de mat och sådär :)
SEN kommer kallis hit och spelar sm. äntligen ska jag få se hur den där sporten går till, haha kommer inte fatta någonting, men trevligt att träffas :)
OCH sovmorgon hela helgen. UNDERBART !

Nu ska jag göra mig iordning för att åka till farbror doktorn. Håll tummarna folk !
PUSS


Kommentarer
Postat av: Emma! :)

Vad är det som har hänt med ögonen ? :)

<3

2010-03-19 @ 15:21:59
Postat av: röjens

De gick ju sååååå bra på hud. Laaaaaaamt!

2010-03-19 @ 22:12:54
URL: http://iddarojens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0