Första helgen i mars över

och det har varit en bra helg. I fredags kväll var det relaxen med adam. mysmys och gaalet skönt. man borde skämma bort sig mer när det gäller sånt alltså. säger det varje gång jag varit där men det är ju så, superbra!
Åkte hem hit och åt taco&kollade let´s dance med familjen innan vi kröp ner och sov. man blir så seg när man varit i relaxen, haha behagligt seg :)

igår var en av de bästa dagarna på länge. nästan varenda helg i x antal veckor har det varit någonting, men inte igår. Ingenting planerat och vi fick en ida&adam dag som iaf jag uppskattade :D bara ta dagen som den kom och visst han vi ändå med en del. Bl.a. litenliten promenad vid axamo ( mycket liten, hahah) , A6 och melodifestivalkväll med pizza med de andra :)

Idag vaknade vi till vasaloppet. gaalet mycket folk alltså och ingenting jag skulle palla med haha . har precis lärt mig åka nerför att åka på rakmark eller till&med uppför, hah nejtack !
Sen blev de jobb från 9-18. att kräksjukan aldrig vill försvinna... men ju mer sjukdomar ju mer jobb till mig! hahahaha, ne men nu får de faktist bli friska tycker jag minsann !

Imon är jag ledig har jag kommit på. inte helt fel :)
NI får ha en bra kväll och sådär.. :)

PUSS





Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0