Min musiklista

Här sitter jag en måndagmorgon. Känns skönt att vi inte hade någon lektion idag, lite sovmorgon och sen kan jag läsa lite etik-bok. Som ska var färdig imon och vi fick den för typ... ja vene ett x antal veckor/månader. Typiskt. Men har haft andra saker att prioritera haha!
Så sitter jag här, med en nyskapad musiklista på youtube. Såklart är det bara melodifestivallåtar på :) De bästa, enligt mig.

- Elin Lanto, doctor doctor
- Linda Pichard, hot hot hot
- Eric Saade, manboy
- Ola, Unstoppble ( puuuuussss !! )
- Darin-
you're out of my life (ofta den jag hoppar över ;) hahah )
- Peter Jöback,
hollow
- Pernilla Wahlgren, jag vill om du vågar
- Anna Bergendahl, this is my life ( får mig att rysa sönder varje gång! )
- Alcazar,
headlines
- Sibel, stop
- Lovestoned, thursdays

Bäst att läsa boken, i eftermiddag är det studiebesök på sjukhuset.
ha en bra dag !
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma! <3

Missan var söt på den bilden när hon låg under filten ! :)

(men det gick inte att kommentera på det inlägget :P)

2010-03-02 @ 07:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0