Sista träningen

Ja. Igår gjorde jag min sista innebandyträning, för säsongen. Om det blir någon mer, det får vi se. inte som det ser ut nu haha men säger ingenting för det har jag ju gjort de senaste säsongerna och vi alla förstår ju hur det slutat haha. Men nu blir det faktist ganska skönt att slippa det, en härlig vår med förhoppningsvis massa friskis träning och löprundor väntar istället, låter mycket bättre ! :)

Igår tänkte jag att jag skulle plugga ute i solen. det slutade med att jag somnade och vaknade lite innnan jag skulle bege mig till Adam. haha så får plugga lite idag istället och ikväll blir det en fika med frida. läängesen, så det ska vekrligen vli trevligt :)
Bäst att sätta fart !

PUSS


så såg det ut ugår, innan jag somnade haha.
kolla det bleka fejset, behöver verkligen bli lite stekt.

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Hejsan! :D



Du, kan du svara på dagens fråga jag har i min blogg. Alltså om jag passar i skägg eller utan, skulle vara tacksam om du svara :). Här har du direkt länken: http://ferhat.blogg.se/2010/march/rakad-eller-orakad.html ;)



Ha en bra dag ;)

2010-03-10 @ 14:14:45
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0