Tooorsdag

vart har denna veckan tagit vägen ?! jag ber till gudarna att nästa vecka går lika snabbt då vi har maaassa på mördagstisdagen. muntlig opposition i svenskaC, inlämning i internationellt arbete och redovisning i religion/etiken. kuuuuul liksom. 92 dagar kvar till studenten, hahahhaa .
Satt och snackade om det i maten idag. tänkte guud va skönt med frihet. Men sen kom vi på att vi är frisa i typ.. 2 dagar. Sen börjar sommarjobbet haha. Men iallafall. No more inlämningar och shit på ett tag, det hurrar vi för !! :D

denna veckan har jag varit aktiv. ja du läste rätt - aktiv. "tränat" varje dag ! Och idag är jag inte sämre minsann. snart åker jag ner till friskis för att träna, BRA WENDEL !! och imon blir de tnog det också innan det är födelsedagsfirande för vår allas sofie :)
Imon är en firandes dag faktist. Förutom sofie som fyller 19, så har tina&erik 2 ÅR  och jag&adam 6 månader !! galet va tiden går. Men det är ju som det ska, den ska ju gå snabbt när man har kul :)
jo, det känns som att livet är bra :D

ha en bra kväll !
PUSS

Tessi: alltså tjejer vi är bäst !!
Jag&röjens: haha jaa men hur kom du att tänka på det ?
Tessi: joo men jag såg oss tre gå här på led på gatan och tänkte bara det.
haha :)



100% Ida + Tessi <3
bild  från förra hösten när vi hade myskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0