Underbara helg

I fredags efter lite firande hos sofie som för övrigt var mycket trevligt så kom Adam och hämtade mig. Jag fick blommor :) väl hemma hos han så åt vi efterätt. MUMS ! Massa mys framför tv:n och sådär, PUSS <3

igår bar det av till shitlake för en eftermiddag och kväll med flickorna. spa med mary kay där man fick prova massa produkter. Det är bra grejer det där, men galet dyrt. Men någonting får det nog bli minsann :)
sen gick vi ut och gick ... 1,5 km typ sen åkte vi släde och häst tillbaka hahah ! 

snacka om stadsbor på landet när man ta rupp kameran för att man åker häst haha . Men det var kulm och mysigt haha !
sen lagade 100& Ida + tessi mat medas frids & linda kollade film, haha. Gäller att se sina rätta uppgifter alltså ;)  maten blev god och ¨folket blev lyckliga. bra ! 
Sen, melodifestivalen. min julafton haha . ne inte riktigt men jag älskar det ! :) Spännande, roliga och heeelt underbart ! Nära döden upplevelse många gånger och det blev anna som stog hem det ( om någon missat det ) hahaha ..  Ola gick det ju inte fullt så bra för, men han är ola , alltså GLÄDJE :D

Efter det, blev det biljard turnering. Trilla inte av stolen man JAG vann två matcher !! Det gjorde även Tessi&Röjens så vi kom lika och Frida, ja hon kom helt enkelt tvåa haha !
sitta på en buss sen i en timma blev inte så farligt. Låg ner längst bak och pratade och slumrade en stund och fortsatte med det när jag kom hem höhö :)

Idag har jag pluggat hela dagen och ikväll blir det jobb en stund.
längtar till onsdag, mssa plugga innan dess men är ledig imon så får ta lite då BRA !

Det var min helg det, tack alla som gjorde den :)
Ni får ha en trevligt eftermiddag och kväll!  
PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0