världens bästa 22 år !


Hade en mysmorgon, med fruskost på sängen och presenter. DU ÄR BRA ! :)

I helgen, har jag nog inte berättat att flickorna var här och hade mys. Kollade på melodifestivalen, och de andra kan itne säga att jag då tvingade dem, då de faktiskt höll med om att det var ganska bra ;) haha !
Sen såg vi 2012. GAAAALEN film och ingenting att rekomendara om man har några värre hälsoprobem med tex.hjärta eller andning. haha, sjukt spännande. Och en film om världens undergång kan inte sluta lyckligt, eller ? ;D

Linda: åhhh min favorit skådespelare !!
Röjens: är han brun?
Linda: aa brun hårig ja!
Röjens: meh, jag snackar hudfärg här..

Idag är det träning, kors i taket !! tränade inte innebandy på hela förra veckan, så känner att idag är det dags. Hade hellre firat plutten lite till, men måste man så måste man eller hur ;) haha !
Nu är de bäst att jag gör lite på hinduismen. Guuuud så kul.

Ha en bra eftermiddag&kväll!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Röjens

Ojj råka trycka enter när ja skulle skriva här! haha.

TRÖGA LINDA :P

2010-03-02 @ 20:30:43
URL: http://iddarojens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0