obra

det är ett år sedan vi satt ute och grillade här precis utanför mitt fönster. vi var kankske 10-15 stycken ? solen sken, alla hade sommarkläderna på, sol brillorna och röken från grillen luktade sommar. När vi ätit och druckit gott åkte vi ner till stan, till rixfm festival. Linn var nära missa bussen då någon tagit hennes cube, stackarn... Det var en fin kväll.

idag , ett år senare. blir det ingen grill. inget fint väder. inga sommarkläder. inga solbrillor. vet ni varför ? det är höst ute. om man ska se på himmelen och på termometern iallafall. när jag vaknade sken solen men nu har den gömt sig igen. Men, jag ser ändå fram emot kvällen. Den kommer tillbringas med världens bästa flickor. Vi ska äta gott mysa och sen dra på oss vinterkläderna och kolla på rix en stund, om vi inte fryser ihjäl.

nu, ska jag dra på mig varma kläder. annars kommer jag på min cykelfärd med mamma ner till stan hacka sönder tänderna. så kan det va .
Iaf, ni får ha en fin kväll :)

PUSS

såg att det skulle bli 17 grader och sol på tisdag, snälla snälla gör att jag slippr ta dunjacka till balen !

(SKREVS I MORSE MEN KOMMER INTE IN, LIIITE IRRITERANDE)

Kommentarer
Postat av: Emma! :)

Jag skulle gärna vilja kolla på när du går balen .. men kan inte då :(

2010-05-30 @ 13:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0