sådär ja

så var praktiken igång, och vårruset avklarat. praktiken på hälsan 1 där jag ska vara i 4 veckor har precis börjat. det är mycket information och lite så mycket praktiskt som jag varit van vid innan på tidiare praktiker, men byter avdelning med tina efter halva och tror det är mer där så det ska bli kul. Trevlig personal äre, och det gör halva grejen, gör att man ändå trivs :)

har ni sprungit vårruset någon gång ? min käre klasskamrat Linn har gjort detta sen hon psserade åldersgränsen och tog i år insiativ att dra mer några ifrån klassen. Tyvärr blev vi bara fem men en mycket trevlig skara :) Killarna stod och väntade på oss när vi kom i mål och då blev det picknick på en filt. Sol och blå himmel, underbart men jösses va kallt ! var väl för att all svett torkade in haha! känns fint att det kan vara mysigt och samtidigt fick man lite träning, super. BRA LINN! :)

är väl bäst att sova. en dag med både lite skola och praktik imon väntar.
Godnatt !
PUSS

Kommentarer
Postat av: molly

haha jasså gör du ? va gullig du är :) haha, ja men jag kommer nog igen snart! ha de bra du med, puss

2010-05-09 @ 21:14:05
URL: http://mmollybergh.blogg.se/
Postat av: Emma! :)

Jag var sjuk i ungefär i en vecka , men nu är jag frisk igen .. lite förkyld är jag fortfarande . Men annars mår jag jätte bra ! :)

<3

2010-05-12 @ 13:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0