sambo

Ida, nu får du faktist ta och skriva om hur det är att vara sambo
sådär sa adam till mig igår och jag har  ju faktiskt inte hunnit att sitta här men så är det, i söndags "flyttade" jag in till hans lägenhet - för en vecka. haha eller igår sas det ..idaa vi kan ju hålla det öppet du får stanna längre om du vill ... sötnos ! :)
Hur är det då? Annurlunda helt klart. Nu tex. kommer hem och det finns ingen här. ingen missan ingen som kommer hem och pratar med mig fast jag är trött och seg, haha. nästan så man saknar det lite ;) Men annars äre lite vuxenpoäng på detta. Typ, gå och handla, laga mat och sådär. sen att somna i en trygg famn varje kväll, det är inte heller helt fel :)

Dessutom har vi 8 månader idag. förundras varje månad över hur gaaalet snabbt det gått. fina måander har de varit iallafall :)
praktiken på hälsan går fint. denna vecka har jag dock varit på sjukgymnasten en dag och idag på kvinnohälsovården. Barnmorska kankse är ett nytt drömyrke ? shit ingen idé att jag planerar min framtid den ändras ändå hela tiden hahaha ..

tyvärr stannar inte svenskaC av under detta så finns en uppfigt kvar att göra ett högtidstal. inte varje dag man håller sådana inte haha. men ska väl börja med det,
ha en trevlig kväll !
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma! :)

Grattis ! (:

<3

2010-05-13 @ 22:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0