Våren är här?

hope so. och jag hoppas att det håller i sig den 1 juni (då jag och snygg-adam & alla andra snygga människor går balen) och studenten. hade varit toppen. käre gode gud, ge mig detta. ameeeen. eller nått. :)

helgen har varit fin. i fredags var det ju fullrulle och firande av frida. studentfesten var sjukt lustig. typ 20 pers. var vaaaar alla liksom ?! men det var iallafall, tror det eller ej, trevligt. för alla de som var där, kände man. så det blev lyckats trots allt och förfesten hos frida var toppen ! :)
I lördags var de uppe med tuppen och iväg till ullared. hittade inte jättemycket men lite grann. och efter denna tunga dag blev det en myskväll med min adam här hemma. taco, solnedgång och sådär. kanon, PUSS! <3

idag , vaknade vi tidigt. somnade om, vaknade, somnade och vaknade .. sent. frukort halv två blev middag istället. haha. resten av dagen spenderades med ida röjens. som för övrigt var 20000 år sedan. ett varv runt munken och sen kolla antons match , 2-2. gött !
NU , har jag kollar lite grann på inför Eurovision. jag tror att anna har en chans att gå till final. hon måste det , herregud för vissa bidrag jag skäääms för dem ! hahahha ..

ne, ni får ha en bra kväll och godnatt på er !
PUSS


mina flickor. med vart är tessi ? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0